Značka

Takhle jsme vypadali v roce 2016. 

 

Heartcore je česká značka oblečení působící na parkourové scéně od roku 2014.

Jejím hlavním cílem je podporovat parkourovou komunitu a reprezentovat parkour nejen jako fyzickou aktivitu, ale jako životní styl.
Kromě prodeje oblečení patří mezi naše činnosti pořádání komunitních akcí, propagace mladých sportovních talentů a profesionální audiovizuální tvorba.

Zakládáme si na kvalitě, preciznosti a autentičnosti.

 

Myšlenka

Slogan Heartcore vznikl spojením slov “heart” (srdce) a “core” (jádro) a vyjadřuje hluboký a opravdový zájem o všechno, co děláme.
Má základ v parkourové filozofii jít dál přes jakékoliv překážky a zlepšovat se za účelem být schopný pomáhat ostatním.
Hodnoty, na kterých značka stojí, jsou respekt, pokora, odvaha a laskavost.

 

Úspěch vnímáme jako výsledek společného snažení, který není nikdy dosažen na úkor ostatních, ale právě díky zapojení všech.

 

Naším cílem je stát se parkourovou značkou na mezinárodní úrovni a být jednotícím prvkem české parkourové komunity.
Chceme šířit naši a parkourovou filozofii dál do veřejnosti a přimět lidi, aby na sobě začali pracovat a postupně se seberealizovali.
Konečným bodem je pak vytvoření komunity silných a nezávislých lidí, kteří jsou zapálení do svých činností a vzájemně se podporují.

 

Počátek

Historie značky se začala psát na podzim roku 2013, kdy se tehdy devatenáctiletý Pavel Petržela, v komunitě známý jako Darks,
rozhodl nechat zhotovit tepláky podle vzoru španělských parkouristů Galizian Urban Project, které nebyly nikde v Česku k sehnání.
Tepláky oslovily lidi z okolí a po vzrůstající poptávce se na jaře následujícího roku založil startup na facebooku a vytvořila se první várka
širokých tepláků v černé a modré barvě s názvem "Heartcore". Ve stejné době začala fungovat i facebooková stránka
s názvem „PDP Brand“, pod kterou byly tepláky a další produkty následující rok a půl vydávány.
Přejmenování na Heartcore seznačka dočkala až na počátku roku 2016.
V létě téhož roku vyšla první ucelená kolekce.

 

Společně se značkou In Motion Brand tak Heartcore patří mezi nejdéle působící parkourové značky v ČR. 

 

Sara + DarkS

 Širokými tepláky to všechno začalo. A taky hezkou modelkou.

 

Posouvání českého parkouru

Prvními sponzorovanými atlety značky a současně členy týmu se stali Martin 'Dals' Veselý a Petr 'Vespa' Vespalec. Záhy se přidal Darksův padawan
Lukáš 'Neme' Hoffinger, známý workoutista Aleš Fišer a společně s kameramanem Jirkou Kokešem z Wombat Pictures
natočili roku 2015 
promo video s názvem Heartbound.

 

bts dals dive-3bts neme2

Behind the scenes z Heartboundu. Dals skáče jedenáctistopový dive kong, Neme double sideflip.

 

V následujících letech se tým postupně rozrůstal a součástí Heartcoru se stali Jan 'Hanz' Jiříček, Filip 'Alfi' Havlík,
Romča HladíkováLukáš Taláb
i v současnosti známá jména jako Matěj Srovnal či Dominik Ebr. 

Na podzim roku 2017 se všichni tehdejší sponzorovaní atleti objevili v promo videu Aliv, které bylo doposud největším společným projektem značky
a jednou z nejrozsáhlejší parkourovou produkcí v ČR vůbec. Natáčení společně s úpravou videa zabralo přes čtyři měsíce a pro mnohé bylo
nezapomenutelnou zkušeností, velkým výstupem z komfortní zóny a zůstalo doposud symbolem osobní svobody.

 

Neme-1Ebis Neme-3Ebis-1Romča-5-2

  

 

Současnost

 

V současné době je Heartcore tvořen týmem zhruba 18 lidí, z nichž určitou část tvoří externisté i naši přátelé. Spolupracujeme s malou rodinnou firmou,
u které si necháváme šít věci na míru. U ostatních produktů, jako jsou trička a doplňky, si pečlivě vybíráme dodavatele, abychom si uchovali náš standard.
Snažíme se 
vybírat pouze produkty z certifikované 100% organické bavlny vyrobené v principech fair trade.

Více o našem týmu, zejména o sponzorovaných atletech, se dočtete zde.

 Pokud se nás chcete na cokoliv zeptat, napište nám.